sobota, 7 lipca 2012

PROLOG

 Nareszcie! W końcu zacznę naukę w Hogwarcie! Tata dużo o nim mówił. Magiczne miejsce. Ciekawe jak wygląda miejsce bez mugoli. Wiele czytałam o historii tej szkoły. Dziadek przywiózł mi w wakacje kilka książek historycznych z tamtejszej biblioteki. Dlaczego? Jak? Otóż mój dziadek jest tam dyrektorem. Dyrektor Lucjusz Malfoy, były wyznawca Voldemorta, który się zmienił i stara się naprawić dawne błędy. Mój tata to Draco Malfoy. A ja jestem Demetria Malfoy i opowiem Wam jak wygląda życie w tej zwariowanej szkole. Przynajmniej jakie będzie dla mnie.

4 komentarze:

  1. no no,ciekawy początek.dawno nie czytałam nic z perspektywy Malfoyów więc może być ciekawie ;) jeśli nie ustawiasz obserwatorów to proszę o informowanie mnie o nn na www.unusual-direction.blogspot.com pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, obserwatorzy są na samym dole gdyż z boku bd informacje i nie chcę żeby tam było całe zawalone xd ok :D

      Usuń
  2. siema!
    ty @stylesfuckedme z twittera. kurde. muszę przyznać, że czegoś takiego jeszcze nie czytałam, więc na pewno zostanę na dłużej xx

    OdpowiedzUsuń